Check hier of ik de juiste partij ben voor je project

In 3 eenvoudige stappen

 

- 1 -
Vraagt jouw project om creatieve communicatie of om conversie?

Het reclamebureau gaat uit van een creatieve boodschap en hoopt op gedrag. De online journeys die ik ontwerp leiden tot het gewenste gedrag en meetbaar resultaat.

 
 

- 2 -
Is je organisatie al klaar voor demo’s en prototypes of houden jullie het bij
dikke rapporten?

Om het concept aan gebruikers voor te leggen, de board te overtuigen en commitment te verzamelen voor het project, is de tijd van dikke rapporten voorbij. Ik werk met demo’s en prototypes die laten zien hoe het gewenste gedrag en KPI’s worden behaald.

 
 

- 3 -
Kun je mijn expertise toevoegen?

Binnen je organisatie zijn meer mensen betrokken bij online. En bestaande leveranciers zullen hun aandeel hebben. Het toevoegen van Persuasion design en KPI-dashboards kan erg goed werken. Het is extra kennis vanuit psychologie die cruciaal is bij het ontwikkelen van maximaal renderende customer journeys.

 

Ben ik de juiste partij voor jouw project?